پانسیون سگ در اصفهان

پانسیون سگ در اصفهان

انتخاب یک پانسیون سگ خوب برای سگ هایی که به اندازه اعضای خانواده ما عزیز و دوست داشتنی هستند کار بسیار دشواری است. اما همیشه بهترین هایی نیز وجود دارند که میتوانند به بهترین نحو ممکن از حیوانات خانگی شما مراقبت کنند. به جرات میتوان گفت که پانسیون سگ ثمین در اصفهان یکی از آنهاست.

در پانسیون ثمین بصورت شبانه روزی از سگ ها مراقبت ویژه میشود و هیچ گونه مشکلی برای آنها بوجود نخواهد آمد و میتوانید با خیال راحت از مسافرت خود لذت ببرید و در هر لحظه که بخواهید میتوانید از طریق دوربین های پیشرفته سگتان را ببینید و با او صحبت کنید.

در اینجا قصد داریم تا بطور کاملا تخصصی پانسیون سگ ثمین در اصفهان را بررسی و امکانات آن را به شما دوست عزیز معرفی کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

پانسیون سگ در اصفهان

پانسیون سگ در اصفهان

 

اتاق و حیاط کاملا اختصاصی و مجزا برای سگ شما

سگ شما به محض ورود به پانسیون سگ ثمین به اتاق اختصاصی خودش منتقل میشود. یک حیاط اختصاصی خودش را نیز خواهد داشت تا بتواند هر زمان که بخواهد به حیاط برود و مدت زمانی که در پانسیون به سر میبرد، برایش راحت تر سپری شود. هر اتاق و حیاط با یک درب کوچک از هم جدا میشوند که در تمام طول روز این درب باز میباشد اما شب هنگام به دلیل جلوگیری از هدر رفت گرما این درب کوچک بسته خواهد شد. اتاق و حیاط هرکدام به متراژ 4 متر و جمعا 8 متر مربع در اختیار سگ شما قرار میگرد.

بهترین پانسیون سگ در اصفهان

پانسیون سگ در اصفهان

پانسیون سگ در اصفهان

همانطور که در تصویر مشخص است، میتوانید یک نمای کلی از فضایی که در اختیار هر سگ قرار میگیرد را ببینید. ‌در پانسیون ثمین هیچ سگی با سگ های دیگر ارتباط مستقیم و نزدیک ندارد تا مسائل بهداشتی به بهترین شکل ممکن رعایت شود.

 

 

امکانات رفاهی برای سگم در پانسیون ثمین چگونه است؟

برای هر سگ جای خواب، ظرف آب و غذای اختصاصی، چند مدل اسباب بازی و پد ادرار در نظر گرفته میشود. این پد ها بسته به نیاز، در روز یک الی دو بار تعویض میشوند. ضمنا کف تمامی اتاق ها و حیاط ها بصورت روزانه شسته میشوند تا شما عزیزان هیچ گونه نگرانی بابت مسائل بهداشتی نداشته باشید.

 

 

آیا سگم در طول زمان پانسیون همیشه در اتاقش میماند؟

طبیعتا خیر! در طول روز دو بار تایم بازی گروهی داریم و سگ های هم جثه میتوانند با یکدیگر بازی کنند و از بودن در کنار یکدیگر در پانسیون سگ در اصفهان لذت ببرند. اما چنانچه سگ شما به هر دلیلی نمیتواند با بقیه سگ ها ارتباط برقرار کند ( از بقیه سگ ها میترسد، پرخاشگر و یا غیر اجتماعی است ) و یا اینکه بنا به درخواست شما نمیخواهید با سایر سگ ها در ارتباط باشد از تایم بازی گروهی محروم میشود و خودش به تنهایی میتواند در زمین بازی، بازی کند.

 

 

چگونه میتوانم از شرایط سگم در طول مدت پانسیون مطلع شوم؟

تمامی اتاق های پانسیون ثمین مجهز به دوربین هستند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز سگتان  را مشاهده کنید. فقط کافی است یک آدرس ایمیل داشته باشید و نرم افزار مربوط به دوربین ها را نصب کنید و بصورت آنلاین سگتان را تماشا کنید و از راحتی و رفاه سگتان اطمینان حاصل کنید. اتصال به دوربین ها بسیار ساده و راحت است و نیاز به داشتن گوشی با مدل خاصی نیست.

بهترین پانسیون سگ در اصفهان

بهترین پانسیون سگ در اصفهان

 

دوربین های پانسیون سگ ثمین در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

تمامی دوربین‌ها اخرین مدل از دوربین های تحت شبکه هستند و میتوانید با نصب اپلیکیشن مربوط به آن تصاویر را بصورت زنده ببینید همچنین امکان مشاهده فیلم های از قبل ضبط شده نیز وجود دارد. این دوربین ها قابلیت انتقال صدا را دارند و میتوانید با سگتان در طول مدت پانسیون صحبت کنید؛ او صدای شما را بشنود و شما نیز صدای محیط پانسیون را بشنوید. لازم به ذکر است که دوربین ها قابلیت چرخش دارند و میتوانید آن را در زاویه دلخواهتان قرار دهید. مهمترین ویژگی که میتوان به آن اشاره کرد این است که دوربین ها قابلیت دنبال کردن سوژه ( Auto Tracking ) دارند و میتوانید با فعال نمودن این قابلیت دوربین را همواره روی سگتان داشته باشید وهر جا که سگتان میرود، دوربین هم همراه با سگ بچرخد. یکی از ویژگی های جذاب و جالب دوربین های پانسیون سگ در اصفهان این است که میتواند هر لحظه که سگتان در اتاث یا حیاطش تکان میخورد روی تلفن همراه شما اعلان ( Notification ) ارسال کند.

 

 

میانگین دمای هوای محیط در پانسیون ثمین چقدر است؟

بطور معمول در زمستان و پاییز دمای هوا بین 27 تا 30 درجه قرار دارد و در فصل بهار و تابستان دمای هوا روی 17 تا 21 درجه تنظیم میگردد. گرمایش بواسطه هیترهای پرقدرت انجام میشود و برای سرمایش نیز از کولر های سلولوزی قدرتمند استفاده میشود تا بتوانیم در تمام طول سال دمای مناسب را برای فرشته‌های شما فراهم کنیم. شما میتوانید دمای محیط را از طریق دماسنج های دیجیتالی که در هر اتاق نصب شده است مشاهده کنید.

بهترین پانسیون سگ در اصفهان

بهترین پانسیون سگ در اصفهان

 

 

وضعیت بهداشت و نظافت پانسیون سگ در اصفهان چگونه است؟

در طول روز بسته به نیاز یک الی دو بار تمامی محیط شسته و ضدعفونی میگردد. ماده ضدعفونی کننده ای که در پانسیون سگ ثمین استفاده میشود برند جرمی ساید بوده که این محصول مخصوص مصارف دامپزشکی است. از این جهت کالا برای حیوانات بی خطر و غیر سمی بوده و میتوان به دفعات از آن برای ضدعفونی کردن محیط استفاده کرد بدون آنکه هیچ نگرانی وجود داشته باشد.

پانسیون سگ در اصفهان

پانسیون سگ در اصفهان

 

 

هنگام تحویل سگم به پانسیون چه لوازمی باید همراهش بیاورم؟

سگ شما در پانسیون ثمین تمام وسایل رفاهی و لوازم مورد نیازش را دریافت میکند و نیازی به همراه اوردن هیچ چیزی ندارد. اما اگر سگتان فقط در جای خواب یا لانه خودش میخواید یا اینکه فقط با اسباب بازی مخصوص خودش بازی میکند آن را همراه داشته باشد. در غیر این صورت نیازی به همراه اوردن چیزی نیست. لازم به ذکر است داشتن قلاده گردنی و باکس ضروری است و شما باید هنگام تحویل سگ به پانسیون، آن را حتما داخل باکس تحویل بدهید و قلاده گردنی نیز داشته باشد.

 

 

چه سگ هایی در پانسیون ثمین پذیرش میشوند؟

برای پذیرش در پانسیون سگ ثمین هیچ محدودیتی از نظر نژادی وجود ندارد و سگتان هر نژادی داشته باشد امکان پذیرش دارد. اما محدودیت سنی هنگام پذیرش وجود دارد که نباید سگ شما هنگام پانسیون شدن کمتر از 4 ماه سن داشته باشد. امکان پذیرش برای تمامی نژاد های بالای 4 ماه وجود دارد. همچنین از پذیرش سگ های ماده که در دوران فحلی به سر میبرند نیز معذوریم.

 

 

پانسیون وی آی پی ( VIP ) چه ویژگی هایی دارد؟

  • دارای یک عدد دوربین داخل اتاق که بصورت شبانه روزی و لایو میتوانید سگتان را ببنید.
  • دوربین موجود در این نوع پانسیون قابلیت چرخش و ضبط فیلم را ندارد و فقط میتوانید بصورت لایو و در لحظه تصاویر را مشاهده کنید.
  • غذا شامل ترکیبی از مرغ، بوقلمون و مقداری سبزیجات شامل هویج، سیب زمینی و کدو میباشد.
  • امکانات رفاهی مثل جای خواب، پد ادرار و اسباب بازی در اختیار سگ قرار میگیرد.
  • شستشو بصورت روزانه و منظم انجام میگردد.

 

 

پانسیون لاکچری ( luxury ) چه ویژگی هایی دارد؟

  • دارای دو عدد دوربین که یکی از آنها در اتاق و دیگری در حیاط نصب شده که بصورت شبانه روزی و لایو میتوانید سگتان را ببینید.
  • دوربین های این پانسیون قابلیت چرخش و ضبط تصاویر را دارند و اگر مدت زمانی دسترسی به اینترنت نداشته باشید، پس از اتصال به اینترنت میتوانید فیلم های ضبط شده را نیز تماشا کنید.
  • غذا فقط گوشتی و شامل مرغ، بوقلمون و گاهی هم سیرابی است.
  • روزانه یک بار میوه سرو میشود.
  • امکانات رفاهی مثل جای خواب، پد ادرار و اسباب بازی در اختیار سگ قرار میگیرد.
  • شستشو بصورت روزانه و منظم انجام میشود.
  • سگ هایی که استرسی باشند یا اضطراب جدایی دارند، وقت بیشتری برایشان اختصاص داده میشود.

 

 

در زیر میتوانید عکس‌هایی از پانسیون سگ ثمین در اصفهان را مشاهده کنید:

شرایط پذیرش در پانسیون سگ ثمین چگونه است؟

  • از پذیرش توله های زیر ۴ ماه معذوریم و حتما سگتان باید بالای ۴ ماه سن داشته باشد.
  • واکسیناسیون سگ باید طبق برنامه و توسط دامپزشکی معتبر تزریق شده باشد.
  • اگر سن سگ بالای یک سال است نباید از اخرین باری که واکسن زده بیشتر از یکسال گذشته باشد.
  • سگ های بیمار و سگ هایی که دوره نقاهت دارند پذیرش نمیشوند و سگتان باید از هر لحاظ سالم باشد.
  • سگ نباید ریزش موی غیر عادی، کک و کنه، جرب و مشکلات گوارشی مثل اسهال داشته باشد.
  • سگ های ماده در زمان فحلی پذیرش نمیشوند.

 

 

چگونه برای سگم در پانسیون ثمین اتاق رزرو کنم؟

  • در روزهای عادی، حدودا یک الی دو روز قبل از اینکه بخواهید سگتون را بیاورید باید با ما هماهنگ کنید و اطلاع بدهید تا رزرو انجام شود.
  • در روزهایی که تعطیلات بوده و عموما شلوغ است از ۳ الی ۵ روز قبل باید رزرو انجام شود.
  • برای رزرو پانسیون در تعطیلات عید نوروز حتما اول اسفند رزرو را انجام داده و روزهای مدنظرتان را قطعی کنید چون ظرفیت پذیرش محدود است و سریعا ظرفیت تکمیل میشود.
  • بعد از اطلاع از خالی بودن ظرفیت برای تاریخ مدنظرتان، با پرداخت بیعانه رزروتان را قطعی کنید.

 

 

زمان تحویل دادن و گرفتن سگ در پانسیون ثمین چگونه است؟

بازه زمانی 10 صبح الی 8 شب برای تحویل گرفتن یا تحویل دادن سگ درنظر گرفته شده است و قبل یا بعد از این ساعات امکان تحویل گرفتن یا تحویل دادن سگ وجود ندارد.

 

 

نحوه محاسبه هزینه در پانسیون سگ ثمین در اصفهان چگونه است؟

از ساعتی که سگ شما وارد پانسیون سگ ثمین میشود تا فردا همان ساعت یک شبانه روز محاسبه میشود. چنانچه برای تحویل گرفتن سگتان بعد از تکمیل شدن شبانه روز مراجعه نمایید در ازای هر ساعت اضافه مبلغ 15/000 تومان به مبلغ کل پانسیون سگتان اضافه خواهد شد. برای مثال سگ شما قرار است برای 5 روز پانسیون شود. ساعت 2 ظهر سگ را به پانسیون تحویل میدهید و 5 روز بعد ساعت 6 عصر برای تحویل گرفتن سگتان مراجعه میکنید. از ساعت 2 تا 6 ، چهار ساعت مازاد بر یک شبانه روز و هر ساعت 15/000 تومان محاسبه میشود که به مبلغ پانسیون 5 روزه اضافه خواهد شد.

 

در زیر میتوانید فیلم‌هایی از پانسیون سگ ثمین در اصفهان را مشاهده کنید:

‌برای رزرو پانسیون میتوانید از طریق تماس با 33032 – 031 و یا  تکمیل فرم رزور در اینجا اقدام کنید. ما به شما این اطمینان را میدهیم که بهترین پانسیون سگ در اصفهان را انتخاب کرده اید.